maandag 31 december 2012

It's tea time

Het is de laatste dag van het jaar en het is me weer gelukt om op het laatste moment een kaartje te plaatsen. Goed voornemen voor 2012, kaartjes iets eerder plaatsen... Nou ja, m'n kaartje is in ieder geval nog net op tijd om mee te doen aan de challenge van Bij Oma Dee met onderstaande schets. Ik heb de á la Modes You're my cup of tea gebruikt. Voor een echte theedrinker zoals ik kan dit stempeltje natuurlijk niet in de collectie ontbreken. Het papier komt uit een al wat ouder blokje van My Minds Eye. De doily is een creatable van Marianne Design, de bloemen zijn gemaakt met een stans van Joy Crafts. Tja, verder valt er over het kaartje niet zo veel te vertellen. Zometeen plaats ik nog een heel ander kaartje en dan is het voor 2012 voorbij. Op naar 2013...!
 

3 opmerkingen:

Cornelie zei

Mooi! Mooie zachte tintjes, en een heel leuk kaartje! Dank je voor het meedoen bij Oma Dee!

Inge Groot zei

Super mooie kaart Annelies! Wat een leuke gekreukelde bloemen heb je gemaakt en dat theepotje is zo'n leuk detail.

Gezellig dat je ook meedoet met de schets uitdaging!

Fijne jaarwisseling :D

Unknown zei

Nou, zijn Inge en Cornelie me voor. Ik vind het een superleuk kaartje Annelies! Die bloemetjes...geweldig! Leuk dat je op het nippertje nog meedoet met de uitdaging, want zonder jou was het toch niet hetzelfde geweest hihi. Gezellige jaarwisseling.

Groetjes,
Miranda