dinsdag 9 oktober 2012

Happy Halloween

Ik heb van 't weekend weer lekker zitten kleuren met m'n Spectrum Noir markers. Deze digi was ooit een freebie van Pollycraft en omdat 't bijna Halloween is heb ik 'm maar eens gekleurd. De kleuren die ik heb gebruikt zijn:
Kat en hoed: IG10, IG8 ,IG6 ,IG4 ,IG2 en DG3, DG4
Hek: GB8, GB10
Maan: CT4, CT2, CT1
De achtergrond heb ik gemaakt met grijze chalk. Het papier en de tekst is digitaal en heb ik ooit ook eens als freebie gedownload, maar ik heb geen idee waar het van is. De grote spin komt van Xenos. Om de kaart af te maken heb ik nog wat lint en strass-steentjes gebruikt.

Met deze kaart wil ik graag meedoen aan de challenge op het Spectrum Noir blog.

5 opmerkingen:

jolanda zei

heel mooi kaartje

sandra_w zei

Iekkkk....wat 'n grote enge spin! Je kaartje is erg leuk en wat heb je mooi ingekleurd met de Spectrum Noir markers!
Ben je al begonnen met je granny squares plaid?

Groetjes,
Sandra

Miranda van Bij Oma Dee zei

Hé Annelies,

Kon ineens hier terecht via het blog van Sandra (zie hierboven). Wat een gaaf kaartje en wat heb je de digi mooi ingekleurd. Ziet er echt top uit!

Groetjes,
Miranda

Inge Groot zei

Wat een enig kaartje en "enge" digi;-) Prachtig gekleurd en oef die spin *iek*!!!!

Alvast een fijn weekend,

Inge

jacqueline zei

hoi annelies, ik heb via gabs je blog gevonden, ik wist niet dat jij er ook een had en wat is ie leuk zeg!
je maakt echt hele leuke kaarten. ik ben ook volger geworden van jou, en zou het leuk vinden als je dat ook bij mij werd, dan maak je tevens ook kans op een leuke candy. hopelijk tot snel!!

groetjes jacqueline (zus van pim)