woensdag 10 april 2013

'n Heel fijne dag

Vandaag heb ik heerlijk zitten kleuren op dit kaartje. Ik had al eens gezegd dat ik ook het oranje papier uit het Eline's Flowerz blok ging gebruiken om mezelf uit te dagen (want oranje is niet mijn eerste keus qua kleur papier). Dus bij deze...

Bijna alle materialen op dit kaartje zijn van Marianne Design: Creatables, Craftable, Daisy stempel en tekststempel. Verder heb ik het aangevuld met budgetmaterialen. De oranje papieren bloemen kocht ik bij Kruidvat, het vilt voor de rolroosjes, de besjes, de parelspelden en plakparels zijn van Action.

Het stempeltje van Daisy drukte ik af op de binnenkant van de kaart en kleurde ik met Derwent, de wolken maakte ik met chalk. Ik werd helemaal blij van dit kaartje: lekker vrolijk, lay-out ok, kleurwerk naar tevredenheid, foto goed gelukt. En nu maar hopen dat we snel net als Daisy lekker buiten kunnen gaan zitten met een kopje thee. Fijne avond!

Met dit kaartje wil ik graag meedoen aan de challenge 77 van Marianne Design: Passepartoutkaart.

5 opmerkingen:

afra zei

Wat een schattig kaartje heb je gemaakt .

Groetjes Afra

Trijntje zei

Wat een prachtige kaart Annelies. Groeten Trijntje

jolanda zei

prachtig kaartje

Anita zei

Al is oranje dan niet je kleur, het is een prachtkaart geworden hoor.
Soms moet je jezelf uitdagen.
Leuk dat je meedoet met de challenge.

Gr. Anita
MDblog

Marijke zei

Wat een vrolijk en lief kaartje. Prachtig ingekleurd afdrukje.
Groetjes,
Marijke