dinsdag 29 januari 2013

Kaarsjes


Jammer dat de sneeuw alweer weg is. Voor dit stempeltje dan, hoor. Ik vind het ook wel weer prima om gewoon te kunnen fietsen naar het werk.
Dit potje met waxinelichtjes heb ik gemaakt voor challenge #72 van Marianne Design. Het is een leeg jampotje met een gehaakt dekseltje, gevuld met rode lichtjes Het label is van My Favorite Things. De labelstans die ik heb van Marianne Design vond ik net wat te klein voor het afdrukje. Het takje is wel een creatable van Marianne Design, net als het tekststempeltje. Het is een deel van het tekstje 'kadootjes kaarsjes kerst'.
Ik heb het afdrukje gekleurd met mijn Derwent potloden, ik zag ze weer zoveel voorbij komen dat ik op het spontane idee kwam om ze ook weer eens te gebruiken ;-).

5 opmerkingen:

Patricia Wanten zei

Wat een leuk idee, Annelies. ZO worden enkele waxinelichtjes een feest om te krijgen. Leuk stempeltje en mooi ingekleurd.
Groetjes

Patricia

mieke zei

Leuk gedaan zeg. Bedankt voor het meedoen.

Mieke, MD Challenge blog

Anita zei

Wat een leuk kadootje.
Bedankt voor het meedoen

Gr. Anita
MBblog

Yvonne zei

Ziet er heel gezellig uit.
Leuk om mee te nemen als je ergens op visite gaat of als kadootje.
Het is een heel leuk idee.
Leuk dat je meedoet aan de challenge.

Groetjes,
Yvonne.
MD challenge blog.

Boukje zei

Wat superleuk gemaakt, ziet er mooi uit! Leuk dat je meedoet met de MDchallenge!
Groetjes Boukje.