zaterdag 19 mei 2012

Op de boerderij

Dit is mijn 2e kaartje van vandaag. Voor mijn eerste post moet je even naar beneden scrollen.
Gisteren heb ik een nieuwe printer gekocht. Een goedkope Epson, speciaal om mijn digitale afdrukjes te printen. Ik gebruikte daar mijn HP printer voor, maar die ging vlekken in combinatie met terpentine en vooral bij de lichte kleuren was dat niet zo mooi. Vandaag heb ik voor het eerst de achtergrond geprint op mijn nieuwe printer en het werkt prima. De achtergrond heb ik van internet gehaald, het is een kleurplaat. Het stempeltje van Ian van The Greeting Farm heb ik gewoon 'ouderwets' gestempeld en ook ingekleurd met Derwent. Zijn pet is gepaperpieced. Omdat het kaartje al erg druk is, heb ik alleen wat touw en een tekststempeltje toegevoegd.

Met dit kaartje wil ik graag meedoen aan de challenge van:
Anyone for Anya: Cherry Red Barn Inspiration

5 opmerkingen:

Corrie zei

Mooie kaart en leuk gekleurd fijn hoor voor je dat je printer het nu wel doet Groetjes Corrie

Marijke zei

Wat en gezellige beestenboel is het op je kaartje, leuke achtergrond! Een heel mooi geheel en veel meer dan een touwtjes heeft de kaart niet nodig. Zelf gebruik ik ook een epson printer en bevalt mij goed, vlekt niet met inkleuren van digi's.
Je vorige kaartje is ook leuk, lief afdrukje!

Fijn weekend,
Marijke en Chantal

Colien zei

Wat een leuke kaart, mooie uitwerking van de inspiratiefoto!
grtz.Colien

Annie Rose zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
Annie Rose zei

This is so cute! I love the paper-piecing. Thanks for playing with us at {ANYONE FOR ANYA}!

Luvs,
Annie Rose