vrijdag 13 april 2012

Beterschap

Deze week heb ik toch nog even tijd gehad om te knutselen. Ik heb papier uit een nieuw blokje van Echo Park - This & That 'Graceful' gebruikt. Heel kleurrijk papier! Het afdrukje van Magnolia heb ik weer ingekleurd met Derwent. Voor de bloem heb ik creatables van Marianne Design gebruikt (het blad en de 'spriet'), in het midden van de papieren bloemen zit een brad van Xenos. Nog wat lint en plaksteentjes en er is weer een kaartje klaar.

Met dit kaartje wil ik graag meedoen aan de challenges van:
The Dutch Magnolia Chickies #20: Beterschap
Magnolia Down Under #141: Sketch

5 opmerkingen:

Corrie zei

Ik vind dit een lief kaartje Annelies je hebt hem ook heel leuk gekleurd, en vind jij het ook zo leuk om spulletjes bij de Xenos te scoren ik wel hoor het hoeft niet altijd duur te zijn om mooi te worden ik vind je kaart een schatje groetjes Corrie

Plony zei

Zo Annelies, op de valreep nog een prachtig kaartje van jou. Heel mooi gedaan hoor.
Dankjewel voor het meedoen bij DMCC, groetjes Plony.

Anneke. zei

Leuk dat je op de valreep nog mee doet met deze prachtig kaart bij de DMCC.
Groetjes Anneke.

Debbie Pamment zei

This is super sweet. Am loving your DPs and that fab layered flower.
Thanx so much for joining us at MDUC this week.
xXx

miriam zei

Mooie fleurige lieve kaart
bedankt voor je deelanme aan dmcc
gr miriam