zondag 19 februari 2012

Gefeliciteerd

Van het vorige kaartje had ik nog wat restjes over, dus die heb ik meteen maar gebruikt voor dit kaartje. Ik heb weer een stempeltje van Magnolia ingekleurd met Derwent potloden. Verder de retroflower ponsen van EK Succes en stansjes van Marianne Design gebruikt.
Ik zag dat ik met mijn kaartje van Anyone for Anya in de top 3 ben geëindigd én ik heb de vorige challenge van Marianne Design gewonnen. Dat is wel een heel goed begin van mijn blog.

Met dit kaartje wil ik graag meedoen aan de challenges van:
TOMIC #37: 3-2-1-recipe
Simply Magnolia Challenge: Red and/or Pink with white

Fijne avond!

4 opmerkingen:

Marijke zei

Lief kaartje, leuke bloemen en mooi de stiksels. Gefeliciteerd met de winnende kaartjes, die van AFA was ook wel heel erg leuk met dat kanten rokje!!

Groetjes, Marijke en Chantal

Kylie zei

Such a beautiful card!
Thanks for joining us at TOMIC this week
Hugs Kylie

Neline zei

Wat een super leuke kaart!
Leuk dat je meedoet met Tomic.
Veel succes,
groetjes
Neline

Brittany zei

Gorgeous.. like the flowers used.. Hugs! Brittany, xoxo
http://www.mymagnoliacardsbybrittany.blogspot.com/